lauantai 4. lokakuuta 2014

Uskon olevani aika iloone ihimine

Mua aina vähän pelottaa. En tiiä onks se hyvää pelkäämistä vai huonoa. Onks niitä edes erilaisia? Saan mun pelot kyllä aina syrjään, kun tarvii ja kun haluan. Musta on kyllä ihan tervettä pelätä vähän. Eikä kannata nyt luulla, ne jotka ei mua "oikeesti" tunne, että mä olisin joku pelkuri ja syrjäytynyt. Oon tosi avoin ihminen ja näin ku aattelee niin aika pirun iloone. Osaan ja uskallan revitellä. Ja oon ylpee siitä millanen oon luonteeltani. Eli ihan kreisi. Mutta uskoakseni hyvällä tavalla.
IMG_3003
Mua on nyt väsyttänyt koko viikon niin paljon, ettei koskaan aijemmin oo ollu näin. En oikeen tiiä miks. Koulun jälkeen oon vaan ollu sohvan ja sängyn paras kaveri. Ehkä pientä syysflunssaakin on iskemässä. Ottaa selvää nyt näistä taudeista. Oon turhautunut, ku en osaa tehä photofiltrellä kollaaseja. Joku vois auttaa, jos osaa:D Muuten mulla on ihan hyvä viikko ollut. Minä ja mun pienet ongelmat. Tuntuu hassulta selittää jostain kollaasiongelmista, kun tiiän, että joillain on niitä "oikeitakin" ongelmia. Paljon tärkeempiäkin kun mun jutut. Mutta ei saa koskaan aatella olevansa mitätön. Kaikki on tärkeitä. 
Yks aamu oli pakkasta. Kalenterikin pyörähti jo lokakuun puolelle. Aika lentää. Se pelottaa, vähän ja tuntuu hyvältä.
IMG_2998
Nytkin mua pelottaa julkasta tää postaus. Se julkaseminen pelottaa aina. Vähän. Ja samalla se jännittää. Hyvällä tavalla.


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallinen kommentti piristää aina! ☺