torstai 9. lokakuuta 2014

INSPO

Untitled 1
Untitled 1eshjthjkthaje
Untitled bmbmn
Kuvat WeHeartIt, Tumblr ja Instagram

Oon nyt lähiaikoina inspiroitunut tooosi paljon merestä. Vaikka oonhan mä aina sitä ihaillut. Varsinkin surffauskuvat on vieny ihan mun sydämen. Kattoin mun siskon kanssa tossa viime viikonloppuna maailman parhaan elokuvan, joka myös liittyy surffaukseen. Siitä tulossa kyllä postinkia☺
Toinen juttu mistä oon digaillut on piirtäminen. Oon itekkin luonnostellut jotain aina välillä ja se on jotenkin niin vapauttavaa, vaikka ei osaiskaan mitään.
Myös kaikki ihanat kukat ja pienet, kauniit asiat on ollut lemppareita lähiaikoina.
Ja tuossa keskimmäisessä kollaasissa on yksi kuva otettu Smokahontaksen Instasta. Tuo hänen uusi tatuointinsa on niin ihana♥ Rakastan

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallinen kommentti piristää aina! ☺